Bestelproces

Hoe plaatst u een bestelling bij uwdiervoeding.nl? 

  1. Plaats de producten die je wilt hebben in je winkelmand. De prijzen van alle artikelen worden vermeld inclusief BTW. 
  2. Heeft u al eens een account aangemaakt? Log dan in met uw gegevens. U kan ook een nieuw account aanmaken of doorgaan met bestellen zonder een account aan te maken. 
  3. Selecteer de gewenste betaalmethode. Ook kan je hier de inhoud van het winkelwagentje controleren. Bevestig daarna je bestelling. Ook kunt u hier uw bezorg- of afhaalmethode aangeven. 
  4. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Wilt u toch nog wijzigingen aanbrengen? Neem dan contact met ons op (bereikbaar op telefoonnummer 0634860652 van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 19:00). Wanneer je bestelling al verzameld is in het magazijn, kunnen de klantadviseurs helaas geen wijzigingen meer aanbrengen. 

 

Hoe gaat dat nu als u een bestelling bij ons heeft geplaatst? 

Wij krijgen de bestelling bij ons binnen en gaan direct aan de slag voor u. Uw bestelling wordt als eerste gecontroleerd. De vervolg stap is dat wij uw bestelling bij elkaar pakken, dit wordt met alle voorzichtigheid gedaan zodat er geen beschadigingen optreden. Uw bestelling wordt in een doos gedaan met een geprint label waarop uw naam en adresgegevens staan. Met deze gegevens wordt uiteraard voorzichtig omgegaan (bekijk onze privacyverklaring). Dan is uw bestelling klaar voor verzending, dit doen wij met PostNL of uw pakket wordt door ons bij u thuis afgeleverd (afhankelijk van de afstand). Als u uw pakket heeft ontvangen hopen wij dat u een recensie achter wil laten op onze website of een mail wil sturen met daarin verbeterpunten of natuurlijk een goede recensie. Wij proberen altijd wat met uw verbeterpunten te doen, zodat u bij uw volgende bestelling een nog betere ervaring van ons hebt. 
U kunt uw klachten en recensies sturen naar: 
klantenservice@uwdiervoeding.nl 

Wij kijken uit naar uw recensie of bericht!